saraagnesterese

I did it

Publicerad 2012-11-07 17:08:45 i

Idag berättade jag för Valentina att jag ville avsluta till jul. Hon tog det jättebra och vi pratade länge om det. Jag är så otroligt lättad just nu och är mer än redo att komma hem och börja på ruta ett igen!
Hon sa att jag skulle vänta en vecka och tänka på alla positiva saker omkring mig och se om jag ändrar mig. Hon sa att det inte var något problem att hitta en ny och att jag skulle få vara med och välja:) familjen är jättesnäll men jag känner att vara aupair är inte min grej, jag har andra planer. Åh jag är så stolt att jag äntligen fick det sagt:)
I'm on my way home now:D

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2012-11-07 18:27:04

Välkommen hem!

Postat av: Tant Eva

Publicerad 2012-11-07 23:21:30

Förstår att det känns bra nu då du bestämt dig! Jag får fortsätta läsa din blogg ändå!Kram
tant Eva

Postat av: Kerstin

Publicerad 2012-11-08 11:55:48

YES, va bra att du nu pratat med modern!!
Det är skönt när saker blir gjorda.
Nu kommer tiden till jul gå snabbt, det är bara att räkna ner!
Passa nu på o se dej om! Det kan ta tid innan du är tillbaka i Italien igen. Och då på semester.
Kram K.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela