saraagnesterese

:)

Publicerad 2012-11-30 09:04:26 i

Igår hade jag italienska lektion och när vi kom dit vid nio hade inte vår lärare kommit så vi väntade. Efter 25 minuter sa en annan lärare att hon var sjuk så vi fick hoppa in i steg 2 gruppen som är på en lite högre nivå. Vi var ca 25 pers och fick dela bänkar.. Vi gick igenom prepositioner vilket var ganska svårt eftersom läraren bara förklarar på italienska (såklart) men jag hängde med och förstod lite ändå:)
Men det var en tung lektion med mycket nytt!

Imorgon åker jag och tjejerna till Verona över helgen och det ska bli riktigt kul:) nästa vecka ska jag till st.moritz och veckan efter det blir det tjejkväll/utgång för att säga hejdå till Matilda:/ sen veckan efter det åker jag hem:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela