saraagnesterese

-

Publicerad 2017-01-08 13:59:55 i Allmänt,

Sitter och försöker för mitt liv att försöka lära mig allt till tentan som är på lördag. Och självklart så är det en i min korridor, rummet bervid mitt som spelar musik så högt så att jag funderar starkt på att införskaffa mig ett par öronproppar. Det är så irriterande att jag nästan dör. Man kan väl lyssna på musik som en normal människa...
 
Det har gått fem dagar sen jag kom tillbaka från jullovet och man kastades direkt in i tentastressen, vi har några föreläsningar kvar och två seminarium innan tentan. Och varje tenta tycker jag är oändligt svår men den här slår allt. Det är så detaljrikt och jag är glad om jag kommer kunna svara på en fråga, så känns det just nu.
 
 

Kommentarer

Postat av: Magdalena

Publicerad 2017-01-11 19:58:42

Jag rekommenderar verkligen att testa öronproppar. Hur bra som helt att ha när man pluggar eller behöver sova när man bor i korridor. Själv så använder jag alltid öronproppar när jag pluggar oavsett om jag sitter hemma, på skolan eller i en tyst läsesal. Koncentrera mig så mycket bättre när det är helt tyst. Med öronproppar djupt insatta i öronen kan man verkligen få studiero överallt. Helt perfekt på tentor. Man hör inte de andra och slipper därmed bli stressad av dem.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela