saraagnesterese

-

Publicerad 2017-04-19 15:04:23 i Allmänt,

Idag har jag verkligen känt mig som en zombie, har varit såå trött! Jobbade fram till 21.30 igår och sen upp idag vid 05... Men som tur var så hade avdelningen utbildning idag om palliativ vård så jag var med på det under förmiddagen, sen skulle de göra lite planering så då fick jag gå hem:) Så skönt att inte behöva "jobba" just idag.
Har bara två dagar kvar sen är VFU:n klar och det käns lagom, ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen. För jag iaf orkar inte plugga när man kommer hem för det är så långa dagar, och sätta sig och läsa ett 20 sidor långt kapitel blir man inte piggare av ;)
 
Ikväll ska vi ha städmöte i korridoren då vi ska vårstäda/storstäda hela köket och det är sjukt mycket att städa... Så det ska man få tid med också, man har ju inte alls mycket att göra ändå. Och om man inte blir godkänd måste vi pröjsa för en städfirma... Så jag ska fan va städboss för killarna lär ju inte vara så noggranna ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela