saraagnesterese

Sliten

Publicerad 2016-03-30 22:01:19 i Allmänt,

Nu börjar jag känna mig sliten och har gått in i ett åka-hem-mood. Nu vet man att det är kort tid kvar och man vill att dagarna ska gå men samtidigt inte. 
Sjukt oklart.
Igårkväll mötte jag upp Karin och vi åt middag på creperiet, sjuukt gott! Sen skrev Maggan och frågade om jag skulle ut och jag hade inte tänkt det, men blev taggad att hänga med dem. Så jag drog dit efter middagen och det blev riktigt kul. 
Det kom dit massa folk jag kände och jag är glad att jag gick dit:) 
På bygget dansades det hela kvällen på schlagergolvet och jag älslar det! 
Var rätt trött idag på jobbet. Jobbade till tre så det var inte långpass som tur var. 
Gick hem och kollade på tv en stund sen gock jag och vilade och vaknade vid nio. Är fortfarande trött och ska sova igen. 
Säsongslivet tär nu haha! 
Kommer sakna denna pingla! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela