saraagnesterese

❤️

Publicerad 2016-03-07 20:46:14 i Allmänt,

Det är galet vad tiden går fort här i Åre. Om typ en månad åker jag hem till ön igen. Det ska dock bli riktigt skönt. Komma hem till jobbet, vardagen, flytta in med Jakob i stan, komma hem till landet. 
Jag har inte hemlängtan, men jag saknar små detaljer typ. Sitta och klinka piano och tycka att man är asgrym på det, spela flöjt, dricka gott kaffe, ja ni fattar.
Mest mest mest av allt saknar jag att hänga med min coola farmor. Våra shoppingturer på Konsum, dricka otendag och höra hennes historier om förr (även om jag kan alla utantill numera haha) 
Hon är grym helt enkelt. 
Så idag saknar jag henne lite mer än vanligt. 
❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela