saraagnesterese

12 dagar

Publicerad 2016-03-24 09:00:47 i Allmänt,

Nu har jag bara 12 jobbdagar kvar innan Jakob kommer upp! 
Det ska bli skönt att vila benen från alla trappsteg och rygg, armar, axlar från bäddning. Jag ska boka massage direkt när jag kommer hem, känner mig smått mördbultad. 
Samtidigt vill jag inte sluta för jag har lärt känna mitt städcrew så himla bra och vi har så kul! Jag skrattar varje dag när vi jobbar och även fast vi är så sjukt olika så passar vi bra ihop. 
Men ikväll ska vi på städ ha tacokväll och sen gå ut på bygget. Jag och Karin har styrt upp det här och det kommer bli fett! Har taggat hela veckan:)
Först 9h jobb sen kan man äntligen knäcka en bärs och leva life! 

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela