saraagnesterese

-

Publicerad 2016-03-20 09:07:56 i Allmänt,

Igår fick jag jobba över, skulle ha slutat tre egentligen men det blev sju istället. 
Jag tog Karins pass, för hon måste gå runt med en piratlapp för ögat då hon råkat få glassplitter i ögat. Stackarn!
Jag var fett opepp på afterski och det var sjukt mycket folk igår. Typ 600 pers! Usch.
Innan på dagen så gjorde jag dagstäd, och när jag gick in i ena rummet låg det en pistol på sängen helt öppet och jag blev helt stel i kroppen. Jag tyckte den såg riktig ut och fick springa efter en städledare som fick kolla på den haha! 
Det var en leksak men jag trodde vi hade en mördare på hotellet;) 
Tycker det är sjukt att leksaker ska se så äkta ut. Fyfan. 

Sen efter jobbet mötte jag upp Madde på Corner och vi snackade lite och det var sjukt mysigt:) vi vart bjudna på varsin drink också av nån kille haha! Sånt händer typ bara på film, vi kände oss fett gamla;)

Nu blir det jobb igen, men idag ska jag sluta tre. Så då ska jag och madde ut på lite äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela