saraagnesterese

Tenta & adventsmys

Publicerad 2016-12-06 10:25:26 i Allmänt,

Nu är del 1 av anatomitentan avklarad!
Det var så skönt att ha tentan på morgonen 8.15 för man vaknade pigg och klar i huvudet och man hann inte att bli så nervös. De tentor vi haft innan har varit 14.15 på dagen och då hinner man gå och bli nervös och man sitter och försöker plugga in det sista och sen blir man sjukt trött istället.
 
Provet kändes helt okej, jag svarade på allt men sen om man svarat rätt återstår att se! Är bara glad att jag kunde svara på allt med tanke på hur mycket man skulle kunna.
 
Efter tentan åkte mitt tjejcrew till Matilda och bakade pepparkakor och nån kolabrownie. Sen drack vi glögg, julmust och åt skumtomtar! Det var så mysigt att bara göra nåt ihop och vi försökte att INTE prata om tentan men vi kom alltid in på den ändå... brist på samtalsämne haha!
 
Idag ska vi ses igen och gå lite på stan. Jag behöver köpa smink och någon julklapp :)
 
 
När alla ska ta instagram/snapchat bilder haha!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela