saraagnesterese

#mh16

Publicerad 2016-12-15 10:22:31 i Allmänt,

Vi som går ssk-programmet är med i en sektion som heter Serum, och de hade anordnat ett evenemang till musikhjälpen där vi skulle dansa vår dans som serum är "kända" för. Det är en dans tilll Rednex Cotton eye joe.
Så vi samlades ett gäng på torget och körde den dansen framför glasburen och det var sjukt kul! Så 23.30 stod vi där på torget och dansade loss, verkligen mysigt :)
 
Gå in på svtplay och kolla vetja, det var rätt maffigt tycker jag själv ;)
 
Idag ska jag äntligen få min tvättställning lagad efter över en månads väntan!
Och nu har jag gjort klart alla seminarier innan jul och har bara föreläsningar kvar, så det ska bli skönt. Behöver hem och sova. Har försovit mig två dagar i rad nu (men ändå hunnit preciis i tid, tur jag bor nära). Kan inte komma till ro på kvällarna för man ligger och tänker på allt man ska hinna lära sig.
Vill bara kunna få sova utan att ha alarm och få sova ut ordentligt.
Det är dock en fördel med att ha en lång hemresa, kan sova på tåg, buss och på båten ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela