saraagnesterese

Rött i äppelträdet!

Publicerad 2014-05-22 10:33:59 i Allmänt,

Herregud vad jag ska skriva här, men så är det när man inte har något annat att göra. Tänkte bara säga att i måndags spelade jag på Almedalsbiblioteket där Hannas klass hade en vårkonsert och så var jag med och spelade tvärflöjt på en låt:) det gick jättebra!
Sen har jag putsat fönster, kom inte så långt för jag råkade tappa sprayflaskan och den gick sönder... 
Har klippt gräset men det växer så fort så nu behövs det igen.. Och igår försökte jag vara duktig och ge mig ut på en springtur, det sket sig för hela högerlåret fuckade ur så det skärde som tusen knivar varje gång jag satte ner benet. Så där gick jag halt som en 90 åring! Men när jag kom hem fick jag syn på en domherre i äppelträdet, det var fint:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela