saraagnesterese

Livet är allt bra kuligt

Publicerad 2014-05-06 21:26:39 i Allmänt,

Det gör lite ont innerst inne att det är så kort tid kvar tills skolan slutar och man måste splittras från vissa människor. Helt otroligt hur nära man kan komma varandra på så kort tid. Jag har fått nya vänner och jag har haft så kul och de är så fina!
Ikväll åkte vi till Lojsta Slott några från klassen för att prova på att kula. Det är en slags sångteknik som jag verkligen inte kan men det var kul att prova. Så vi gick upp på kullen och hade bergen som utsikt och så stod vi lite utspritt och kulade hur vi ville. Jättehäftigt!

En skön avbrytning i vardagen att bara göra något sånt här som man aldrig skulle göra annars.
Vi håller på att planera inför en klassfest med kanotpaddling och grillkväll nästa vecka och jag tror det kommer bli riktigt bra:))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela