saraagnesterese

Söndag fylld av musik!

Publicerad 2014-04-06 22:33:43 i Allmänt,

Har haft en väldigt bra söndag. Oftast tycker jag söndagar är den värsta dagen för man vet att det är snart dags för ny vecka och man är alltid så seg på dessa dagar. Men inte idag. Jag åkte iväg en sväng till skolan för att öva igenom låtar till påskdagen. Plus lite annat som behövde spelas på. Sen på kvällen åkte jag in till Visby och såg på Kumbaya, en kör i Terra Nova kyrkan som sjöng på en mässa. Det var jättebra! Fick rysningar i varje låt. Var med i den kören för två år sedan, saknar den kören för det var så himla kul att få sjunga gospel och bara kötta och ha kul! Kul när det var dags för kollekt, insåg att jag hade tre kronor.... haha dagens ungdomar!
 
Imorgon inleds denna vecka med ett tandläkarbesök, woho!
 
Kumbayakören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela