saraagnesterese

Första maj välkommen!

Publicerad 2013-05-02 21:53:23 i

Idag vid ett kom Hanna till mig och vi började med en power-walk och sen skulle vi vända till en park vi gick förbi och då joggade vi. Sen fortsatte vi att jogga ett varv i parken och på slutet spurtade vi! Sen gick vi till en gräsplätt och körde lite olika styrkeövningar! Så himla kul (men jobbigt). Vi tränade i ca 1.5 tror jag:)

Ikväll kom familjen hem! Det var jättekul att se dem igen, och jag har faktiskt saknat dem så det var skönt att de kom hem:)
Jag pratade med Valentina rätt mycket om hur de haft det och så. Men även med barnen hur de haft det:) jättemysigt!
Jag fick ett jättefint nagellack av familjen för att Anna har lånat mitt konstant. Haha, så himla fint!!
Imorgon blir det utflykt till Brera med italienskaklassen! Tjoho:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela