saraagnesterese

Bestämt datum

Publicerad 2013-05-19 11:12:53 i

Jag har kanske inte berättat men nu är det bestämt....(trummvirvel) den 28/6 avslutar jag min resa och åker HEM!
Det är blandade känslor över att lämna Italien som nu blivit mitt andra hem. Jag har en familj som kommer ta emot mig med öppna armar om jag hälsar på och jag har träffat så otroligt många och fina människor omkring mig. Och jag har fått turen att hamna i en bra familj och jag har lyckats ta hand om tre barn utan några större skador haha... Nej men åh jag kan helt enkelt inte fatta att jag snart åker hem.
Så mamma kommer den 24/6 och så åker vi hem på fredagen! Det ska bli kul att visa mamma runt och få hänga med henne några dagar. Mys är ordet:)
Det ska bli skönt att inte behöva åka hem själv heller. Så tack för det mami!
Nu ska jag plugga italienska. Har prov imorgon!!

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2013-05-19 18:25:59

Det ska bli jätteroligt att få komma ner och se hur du har haft det. Nu måste jag bara komma ihåg att beställa nytt pass.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela