saraagnesterese

Skola

Publicerad 2013-03-12 10:19:26 i

I början på november startade nivå 1 i italienska (skulle egentligen ha startat i september..) och den kursen slutade jag nu i februari. Och jag har nu börjat på nivå 2:)
Jag har fått en ny lärare som heter Cristina och hon är jätte snäll och bra. MEN hon pratar så himla fort. Jag vet inte hur många gånger jag kommer på mig själv att sitta som ett frågetecken. Men jag lyckas hänga med ganska bra ändå tycker jag:) så varje måndag, torsdag OCH fredag har jag italienska i 2.5 timma!
Jag ser fram emot det och att utvecklas fort, för nivå 1 var väldigt seg.
Jag ska lägga upp fler inlägg och bli bättre på det! Håll utkik:)

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-03-12 11:14:25

Det låter väldans bra med skolan, roligt att det är flera ggr i veckan!
Du får ha det så BRA med dej, du kommer väl hem snart?!
Kramisar!!

Svar: Jag vet inte exakt nàr jag kommer hem, men jag hoppas pà slutet av Maj:) kram
Sara Karlsson

Postat av: Anki

Publicerad 2013-03-12 11:38:21

Prima di tornare in Svezia in modo parli italiano come un madrelingua. Oggi abbiamo un po 'di sole, ma il vento è freddo fuori avvolgitore. Tutto il meglio! Abbracci e baci

Hälsn Ankigoogliana

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela