saraagnesterese

Planer

Publicerad 2013-03-13 09:59:28 i Allmänt,

Det àr ju pàsk om ca 2 veckor och jag àr helt chockad òver att det àr sà tidigt. Men barnen kommer ha lov fràn torsdag- tisdag tor jag att det var. Sà de kommer fòrmodligen àka till st. Moritz. Jag vil inte fòlja med utan jag vill se nàgot nytt! Jag har pratat med Jakob om att haan kanske ska komma ner hit och vi àker till Rom:)
Eller sà kanske vi stannar i Milano och han bor hos mig. Ska hòra med familjen ocksà.
Ingen har hàlsat pà mig och jag tycker det àr pà tiden att fà ner nàgon hit!
Sà jag hopas Jakob kan komma, det vore superkul:D

Vi fàr se!

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-03-13 11:27:59

Jo du Sara, påsken är tidig i år, redan i mars som du skriver om.
Man förväntar sej annars att den ska infalla i april.
Hoppas du får besök! Om inte så kanske nån av dina tjejkompisar kan följa med dej till Rom. Det är värt ett besök!!
Har ni godispåskägg tro??
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela