saraagnesterese

Det finns verkligen människor utan hjärnceller, helt klart.

Publicerad 2013-03-15 18:24:53 i Allmänt,

Den här fredagen har varit så himla kaos!
Jag och Hanna skulle mötas på en parkering vid mina barns skola för att åka tillsammans till italienska skolan som alla andra dagar. När hon kommer så kliver jag ut och möts av "Sara, jag har blivit rånad, vi måste åka till polisen"!
Jag sprang in till hennes bil och såg den sönderslagna bilrutan i baksätet. Kunde verkligen inte fatta vad som hänt.
För när hon skulle lämna sitt barn på dagis var hon sen och stressad så hon glömde väskan eller prioriterade inte den, så när hon kom tillbaka efter 5 minuter var den borta. Hela väskan med allt innehåll och alla hennes italienska saker var tagna.
Så vi åkte till polisen och var där i 1.5 timma och fyllde i papper osv. Jag tycker så synd om Hanna just nu! Jag är så ledsen för hennes skull och eftersom hon hade husnycklar plus nycklar till grinden måste de byta lås på ALLT. Så de måste fixa nya grindsnycklar till alla i villa området. Bara en massa krångel helt enkelt.
Jag blir så fruktansvärt arg på den person som är så jävla sinnesjukt dum i huvudet.
Men imorgon ska jag och Hanna åka till Milano, gå och kolla i en affär som heter TIGER och sen ska vi köpa lite mumsiga saker och sätta oss i en park och bara chilla. Tror vi behöver det efter denna hemska dag.
<3

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2013-03-15 22:10:02

Nej!!! Stackars Hanna! Unna er något riktigt mumsigt i Milano. Kram på dej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela