saraagnesterese

Blöjtårta!

Publicerad 2013-03-12 15:25:05 i

En av grannarna har fått en liten bebis för någon månad sedan som heter Leonardo:) när jag var ute och gick med hunden så såg jag de komma med bebisen och han var så söt! Han hade fötts några veckor för tidigt så han kunde inte öppna ögonen men han var så liten och söt!!
Iaf, blöjtårta. Igår kom Valentina hem med en present som föreställer en tårta men som är gjord av blöjor;) haha, jag tycker det är ganska roligt. Ett kul sätt att ge bort blöjor på.
Så det ska lilla Leonardo få i present och jag tror även de ska ge honom en body från Gucci eller Louis Vuitton.. Helt stört. Ska försöka få upp en bild på tårtan:)

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-03-12 17:58:12

Vilken häftig gebortpresent till en sån liten en!!
Har inte sett nåt liknande innan!
Kram från moster.

Postat av: Anki

Publicerad 2013-03-12 18:44:36

Skitkul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela