saraagnesterese

20/3-2013

Publicerad 2013-03-20 09:19:11 i

Jag har nu bestämt mig för att INTE söka in till några musiklinjer i höst, utan jag kommer stanna här fram till mitten av juni. Exakt datum är inte bestämt, men jag vill åka den 15/6. Kände att det blir för krångligt att få ihop allt, plus att jag kan söka in till våren 2014 eller till höst nästa år:) i höst ska jag nog säsongsjobba i Åre med Madde! Kommer spåra haha. Men vi får se:) just nu längtar jag till sommaren, ska bli kul att jobba på slottet med Amanda och få busa med Jesper. No mercy this summer for him;)
Tre månader kvar bara:)

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-03-20 11:26:25

Dina planer låter ju väldigt bra, du hinner nog med det mesta av det bästa!!
Ha det så bra,kramar!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-20 15:06:24

Googlar man velpotta dyker det upp miljontals bilder på dig syrran!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela