saraagnesterese

Skype-samtalet som gjorde min dag!

Publicerad 2013-06-13 22:31:22 i Allmänt,

Jag vet inte vad som hänt med mig. Jag börjar fan bli hurtig. Har sprungit två dagar i rad i 40 min och 30 min. Jag ger mig själv en klapp på axeln och försöker hålla igång det nu:)
När jag kom in ikväll efter min springtur droppade svetten, sjukt varmt! Men härligt:)

Idag har jag skypat med mamma, pappa, Adrian och min andra hälft farmor! Jag har inte sett fammo sen i julas och det har typ gått 6 månader så jag grät lite lyckotårar över att få prata med henne! Det gjorde min dag:)
Sen skypade jag med Madde och shit vad jag längtar tills jag får träffa henne!!
Idag flyttar hon till Visby och jag är så nyfiken på hur det ser ut:)
Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela