saraagnesterese

Långfredagen?

Publicerad 2013-06-08 17:35:44 i

Idag känns det fan som långfredagen. Den här dagen har varit lång och seg. Jag gick upp 6.30 och fixade frukost till alla sen körde jag P till skolan. Åkte tillbaka till Lainate för att lämna bilen på koll. När jag kom dit visade det sig att de inte kunde göra något då det stod på pappret att det gjordes en koll förra året och vi skulle komma tillbaka nästa år. Så jag åkte till skolan igen för att lägga mig i solen ett tag. Förutom att jag dog av värme och svett fick jag nog lite färg också:)
Vid 13 hämtade jag P och vi stannade till 13.45 då Anna slöt. Sen åkte vi allihopa till en park för att ha en liten klassavslutning med pizza!:)
Det var mysigt, vi åt, spelade lite fotboll och sen hade barnen vattenkrig!
Sedan åkte vi hem och då kom grannbarnen över:) de är jättemysiga! Så vi lekte med dem ett tag. Sen har jag hämtat Giulia vid ett födelsedagskalas kl. 22.30. De var på ett ställe där det fanns en hoppborg och på slutet frågade en förälder om jag ville åka med ner för den borgen. Självklart sa jag ja och det var jag med fyra mammor som klunsade nedför den där rutchbanan. Men kul var det. Så det har varit en lång dag och jag är så sjukt trött!
Imorgon blir det att ligga ute i solen igen!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela