saraagnesterese

20 dagar kvar

Publicerad 2013-06-08 23:00:06 i

Idag var det ett år sedan jag tog studenten! Världen bästa dag, helt klart. Saknar alla i klassen och jag är så sjukt nyfiken på vad alla gör och hur de ser ut haha! Mycket händer på ett år liksom. Jag har spenderat mitt år i Italien som aupair, lärt mig ett nytt språk (halvdant), besökt många städer i Italien och lärt mig så sjukt mycket nytt. När jag kommer hem vill jag träffa alla mina fina tjejer från klassen och höra vad de gjort!

Idag har jag och Helen legat ute i solen och ätit jordgubbar:) det har varit 27+ så jag bara njuter och bättrar på brännan så gott det bara går. När jag kom hem runt 18.00 tog jag en timmes promenad och fick fågelbajs på min tröja... Av alla ställen träffar den såklart mig.
Sen har jag pratat med Frida i typ en timme:) skrattade så jag grät 2 gånger.
Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela