saraagnesterese

Jobbig timme

Publicerad 2013-07-29 21:03:50 i Allmänt,

Idag hade jag en tid till fotvård. Jag har problem med två av mina naglar och en av dem är mycket värre. Det var en förjävlig timme med fix och trix. Jag har fotfobi och jag hatar smärta och jag grät ett X-antal ggr och svetten rann, jag andades inte och det var kaos. Haha, nej men det blev bättre men jag måste ta hand om mina fötter och köpa rätt skor och det blir fan jobbigt. Men men, ska det bli bra så får man kämpa för det.
Så nu får mina converse ev. lägga sig på hyllan ett tag och istället ska jag in och kolla eller köpa nya joggingskor att glida omkring med.

Nu så ska jag skicka in en ansökan till folkhögskolan på Hemse.
Och så pratar jag med Carolina som jag lärde känna i Milano, en svensk tjej och jag hoppas att det blir en resa till Stockholm i höst så jag kan träffa henne och Hanna:) Saknar mina tjejer from Italia! <3
 
 
 
<3<3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela