saraagnesterese

20!!!

Publicerad 2013-01-18 09:24:05 i

Idag är det min dag!!:) fyller äntligen vuxen-åldern;) haha
Känns lite surt att inte vara hemma denna dag, MEN jag har andra härliga planer för denna helg!
Idag åker jag, Hanna och Giulia till Lugano igen för att se balett: Romeo och Giulietta. Har fått två biljetter i present av familjen:D Sen kommer vi sova över och på lördag blir det utgång med ett helt gäng!
Ser fram emot detta och tror det kommer bli superkul:)
Snart blir det skype med mamma och pappa!
<3

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-01-18 17:19:01

Det låter som det kan bli en väldigt bra helg!!
GRATTIS än en gång, jag skrev till dej imorse så det hamnade på ditt tidigare inlägg...
Ha det kul o ta det lugnt... Kram!!

Svar: Det var en jättebra helg! Tack än en gång :D kram
Sara Karlsson

Postat av: Tant Eva

Publicerad 2013-01-18 17:22:56

Grattis Sara!!!! Go girl go!!

Svar: Tack så mycket Eva!! :D
Sara Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela