saraagnesterese

10/1-2013

Publicerad 2013-01-10 11:53:51 i

Dagarna rullar på och snart är det helg:) då ska jag och Hanna till en stad som heter Cremona och vara där över dan. För på kvällen ska jag sitta barnvakt då föräldrarna ska på middag hos en granne. På söndag ska jag in till Milano och kolla in rean som pågår för fullt!

Idag har jag varit i skolan, det var roligt för vi gjorde roliga uppgifter. Sen flummade jag och Hanna lite:)
Har fått första läxan och ska böja 11 verb, skitenkelt men då har jag något att göra:) snart ska jag hämta Giulia och äta lunch! Ciao:)
(Bild på min text som jag skrev i princip själv på italienska)

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2013-01-10 15:18:41

Duktig du...jag och pappa fattar nada ....får köra Google translator. hoppas du hittar nåt bra på rean. Shop til u drop

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela