saraagnesterese

2:a Advent

Publicerad 2013-12-08 18:10:59 i Allmänt,

Idag har det hänt lite grejer. Först var det Luciatåg i Hemse MK med scouter och en barnkör, vilket var jättefint!
Sen spelade jag två låtar där med. Det gick bra men jag var nervös, kyrkan var fullsatt!
Sen åkte jag direkt till Fammo och så bakade jag & Adrian pepparkakor:) En tradition som man inte ändrar på!
Vi spelade även Fia med knuff, så himla kul. Det blir så himla allvarligt, sjukt kul! Jag och fammo vann varsin gång och Adrian förlorade.... heheh
 
Nu om en stund ska jag spela i Lojsta kyrka på aftonsång. Det ska bli mysigt, alltid kul att spela i kyrkan även om det inte kommer så många. Får lite extra klirr i kassan med ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela