saraagnesterese

Storstädning

Publicerad 2013-08-24 11:36:34 i Allmänt,

Igår påbörjade jag min storstädning av mitt sovrum. Det ser väldigt dammig ut och det är i behov av en dammvippa helt enkelt. Så igår tog jag mig an det värsta: GARDEROBEN. Nu har jag kastat två säckar med kläder och nu ligger alla kläder fint ihopvikt och hänger snyggt. Det tog mig typ tre timmar att få garderoben klar...
Sen påbörjade jag att rensa och sortera alla bilder på datorn. Det har legat kopior överallt och ingen ordning alls. Så för tillfället har jag 32 gb som jag ska försöka skära ner mer på, är inte klar än.
Men det är ändå roligt att sitta och kolla igenom:)
 
Nu ska jag fortsätta så att jag blir klar. Sen blir det nog en rensning av skrivbordet och sminkbordet. Vill bara kasta ALLT ;)
 
Tjingeling
 
Duvorna trivdes bra i Bologna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela