saraagnesterese

I'm alive

Publicerad 2013-04-24 21:23:45 i Allmänt,

Oj nu har det varit taskig uppdatering igen. Det är så lätt att komma ur bloggrutinerna;) skriver man inte varje dag då blir det dessa långa pauser;)
MEN imorgon kommer min fantastiska vän FRIDA hit till mig och stannar till på söndag:D Det ska bli så himla roligt! Idag åkte familjen till Sicilien för att segla så de komer hem först på onsdag! Så himla skönt:)
 
Ikväll ska jag måla naglarna och sen ska jag försöka att vara duktig på att uppdatera resten av veckan.
Men jag mår ba och kommer stanna här i Italien till slutet på juni:)
Men jag börjar längta hem nu, jag trivs bra men det ska bli så obeskrivligt skönt att komma hem till sitt. Jag saknar Madde, vi har inte setts sen den 5 september:(
Vi hörs!
 

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-04-26 07:39:06

Skönt att höra av dej igen!!
Sitter här o lyssnar på regnet, det är vår sista dag här på Tott. Ska bli så gott att komma hem igen.. Borta bra men hemma bäst tycker vi alla!
Ha en bra helg nu o KRAM på dej!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela