saraagnesterese

Apertivo i Naviglio

Publicerad 2013-04-27 07:43:46 i

Igår hade vi sovmorgon till typ tio och direkt åkte vi till Esselunga för att handla frukost och lunch:) så vi gick runt i affären i ca en timma... Men vi hittade allt och vi åkte hem för att käka frulle. Så klockan tolv satt vi på balkongen med varsin fruktskål och myste:)
Att bara sitta ute och prata är så mysigt, I love it!
Sen vid fyra gjorde vi lunch. Wook blev det och det var hur gott som helst!
Sen på kvällen gjorde vi oss iordning och mötte upp Hanna och drog till Milano för att äta apertivo:)
Vi hittade ett bra ställe där vi kunde sitta ute så det var nice! Vi åt och drack lite drinkar, jätte kul var det!
Det knäppaste var nog att helt plötsligt vänder det sig en man mot oss och säger "vill bara skåla med lite svenskar"! Så han började prata med oss och han var på jobbresa och han jobbar inom musik, eller med gospelkörer. Så jag sa att jag har sjungit gospel och jag frågade om han kände Alma Hedlund som var min körledare OCH DET GJORDE HAN. Hur sjukt?! Ibland är världen liten;)
Idag ska vi åka till Parma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela