saraagnesterese

Söndagens kaos

Publicerad 2012-09-27 11:52:37 i

Söndagen spenderade jag i Milano med Olivia! Det var riktigt kul att träffa henne och få prata med någon som vet hur det känns att vara aupair. Vi hade mycket gemensamt, så jag känner att jag trivs mycket bättre nu:)
Det fanns äckligt bra shopping så jag ska kanske dit i helgen igen och så ska vi gå ut på några barer längs en kanal:)
MEN det fanns en nackdel med söndagen och det var att kära på en fucking motorväg som jag skulle undvika!! Jag hade dubbelkollat med familjen och de sa att jag inte behövde köra via motorväg för att komma till metro (tunnelbanan). Men gps:en sa typ KÖR MOTORVÄG. Kan tillägga att jag aldrig kört på motorväg så att första gången blir i Italien helt själv var inte deg roligaste. Och vägen hem var ännu värre, jag kom verkligen aldrig hem! Så jag stannade, grät tsunamis och ville bara att alla vägar skulle vara som på Gotland. Men jag kom hem tillslut!

(Det här är ett gammalt inlägg jag aldrig hann publicera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela