saraagnesterese

RHO

Publicerad 2012-09-14 11:57:42 i Allmänt,

Igàr hade jag en ledig eftermiddag och dà fòreslog mamman att jag kunde àka till Rho och shoppa. Jag tànkte: Gud vad bra att se lite nytt och handla nàgot:)
Sà jag fick en GPS och jag kom fram. Kan sàga att det àr jàvligt làskigt att kòra hàr ibland fòr jag àr inte van med sà mycket trafik och att allt gàr sà snabbt!
Sen gick jag runt och letade efter shoppinggatan "Via Madonna" dàr alla affàrer skulle ligga. Typ allt var stàngt, jag gick upp och ner làngs gatan och hittade INGEN ordentlig klàdaffàr. Jag blev sjukt besviken.. haha
 
Pà vàgen hem kom inte jag och GPS:en òverens sà jag svàngde inte dà den sa det, och allt blev KAOS! Bilar tutade och jag bara kòrde! Men kom fram vàlbehàllen tillslut.
Pà kvàllen kom deras grannar Marco (17) och hans pappa, det var skoj fòr de kunde bra engelska:)
 
Nu ska jag hàmta barnen fràn skolan och làna en italiensk bok fòr att bòrja làra mig spràket ordentligt!
CIAO!
 

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2012-09-14 13:10:58

Haha...kan se hur hårt du håller i ratten - men det gick ju bra!! Bra gjort!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela