saraagnesterese

Jakten pà papperskorg

Publicerad 2012-09-30 11:10:15 i Allmänt,

Igàr var jag och Oliva pà IKEA ! Jag behòvde en papperskorg till badrummet och hon en anslagstavla. Vi dòpte vàrt mission till "jakten pà papperskorgen". Nàr vi kom dit tog vi kort pà huset och var typ òverlyckliga och taggade pà att àta kòttbullar med brunsàs! (tòntiga svenskar)
Vi gick dàr ett tag och kollade pà allt och sen runt halv ett àt vi mat, vilket givetvis var kòttbullar. Vi var sà sjukt màtta efter maten, helt galet! Sen gick vi runt lite till och hittade bàde anslagstavla och papperskorg! Vàrt uppdrag var nu avklarat och vi kànde oss nòjda sà vi gick mot bussen. Vi orkade inte vànta pà bussen sà vi gick in pà en sko/vàsk affàr och hittade converse fòr 45£(!!!!!!!!!!!!!!!) vi ska làtt dit igen. 
 
Nàr vi kom tillbaka till Cadorna gick vi till en park som var megastor och jàttefin! Tog lite bilder och gick runt men sen bòrjade det regna sà jag kòpte ett paraply (ibland àr fòrsàljare pà gatan riktigt bra). Vi gick till ett café och drack varmchoklad och sàg nàr det spòregnade ute:) 
Sen àkte vi hem!
 
Igàrkvàll skypade jag med Clara och Mikaela <3 Jag och Mickis ska tydligen àka samma bàt hem òver jul, can't wait to krama ihjàl henne:))
 
 
Happy girl!! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela