saraagnesterese

Helg!

Publicerad 2012-09-16 11:07:26 i Allmänt,

Jag har alltid helgerna fria, sà igàr tog jag sovmorgon och sen var jag hemma och fixade lunch och bara chillade. Vid tre sà gick jag och barnen till en musikskola fòr det var "open day" sà om man var intresserad av att bòrja speòa nàgot instrument kunde man komma dit och lyssna eller om man ville spela. Sà jag gick till tvàrflòjtsgruppen och spelade en làt med nàgra andra, det var kul:)
 
Igàr pratade jag med Madde en stund, vilket var superskònt! Jag bòrjade gràta som vanligt haha.. Men jag saknar henne sà mycket<3
 
Idag vid 14 ska jag till Milano och tràffa Olivia, ser verkligen fram mot detta. Kanske blir lite shopping ocksà!!
 
Anna har du skype? Skicka din skype isf:))
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-16 14:49:19

Sara, vi har addat varandra redan om du inte bytt konto?

Svar: Ja jag har bytt, mitt skypenaman àr: sara.lojsta
Sara Karlsson

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-21 19:34:39

varför är du aldrig inne på skype sbob?

Svar: Jag vet inte, har bara aldrig blivit av;)
Sara Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela