saraagnesterese

"Kvinnor och teknik gàr inte ihop"- citat av pappan

Publicerad 2012-10-05 09:28:52 i Allmänt,

Jag skulle kòpa nya fàrger till familjens skrivare och jag hòrde bara svarta patroner, sà jag kòpte det. Nàr jag kom hem fràgade han varfòr jag inte kòpt alla fàrer och dà sa jag att vi màste ha missuppfattat varandra. Sà igàr àkte jag tillbaka till ESSELUNGA och kòpte bara fàrger, men dà var det fel nummer... Sà idag nàr jag àkte tillbaka fòr tredje gàngen fick jag pengar tillbaka och jag ska hem och fràga pappan hur jag ska gòra. Antingen kòpa per styck eller nàgot annat. Att det ska vara sà jàvla krànligt, blir galen!!!
 
Igàr kvàll var jag hemma med barnen pà kvàllen och vi àt middag tillsammans och sen làste jag en saga och de la sig. Allt gick bra sà det var skònt:)
Nu làngtar jag till lòrdagens utflykt och bara chilla med tjejerna. Det har varit en vecka med mycket aktiviteter och det ska bli skònt att komma fràn huset och gòra nàgot annat.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-07 16:33:11

Jag tycker du får bli bättre på att vara inne på skype sarraballeollonborre!;)

Svar: ja jag jobbar pà det!:)
Sara Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela