saraagnesterese

Kvällens saknar

Publicerad 2012-10-24 21:34:43 i

Jag saknar verkligen att dricka perkulatorkaffe i en stor kopp med mjölk i! En kopp kaffe här får man i en liten kopp som man dricker upp på typ 1 sekund;) det är på kvällen man vill dyka ner i sin kaffekopp och bränna sig på tungan, det är liksom så det ska va:)

Idag har jag vunnit mot pietro i fotboll för första gången! (7-14), kunde inte låta bli att vinna den här gången hihi!
Sen har jag lärt mig att inte tina fryst fisk i varmvatten.. Trodde jag man kunde göra?
Jag fick ett brev från Emma igår och hon hade skickat några bilder och sen har alla från bynight osv skrivit deras namn och ritat deras ansikten och skrivit "vi saknar våran super sara" åh jag blev så glad när jag såg det:) Jag har verkligen en massa fina vänner där hemma och jag tycker om dem jätte mycket! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela