saraagnesterese

Höstmys!

Publicerad 2012-10-26 10:17:25 i

Sitter och lyssnar på lovsång och löser korsord. Ganska mysigt, saknar dock min stickade favorittröja att gosa runt i och kaffekoppen haha!
Sitter och klurar på om jag ska åka till Åre eller inte, för nu kan jag bo med Anna och hon kan hjälpa mig att hitta jobb:) så fin!!
Men jag är så rädd för vad familjen kommer säga när jag vill avsluta till jul. Känner verkligen att de inte kommer acceptera det.
Min eventuella plan B ser ut såhär: om familjen tycker att det är omöjligt att hitta en ny aupair så kan jag åka tillbaka och stanna till typ februari/mars och sen åker jag hem, övar på flöjten och söker in till folkhögskolan den 15 april. Men som sagt jag ska prata med familjen och så får vi komma överens om något:)

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2012-10-26 13:19:00

Hejsan Sara!!
Du har många bra ideer så du hittar alltid på nåt att göra när du kommer hem igen.
Att satsa på musiken är ju jättebra!!

Kram från moster.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela