saraagnesterese

Grr

Publicerad 2012-10-29 09:37:33 i Allmänt,

Ja idag är min dag redan förstörd. Lucia städerskan ropade på mig och jag gick till vardagsrummet där hon var. Sen pekar hon på soffan och då har Toby (hunden) krafsat upp skummgummit under soffdynorna. Hon säger nåt somm jag inte fattar och blir typ sur på mig? Vad ska jag säga när hon inte fattar engelska? Och hur fan ska jag kunna hålla koll på vad den där hunden gör. Han har knappt varit ensam hemma!
Nej jag pallar inte mer, vill bara hem och göra mitt!
Kan 53 dagar inte bara gå fort som fan.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2012-10-29 13:30:06

Hej Sara och TACK, TACK för det fina vykortet som
vi fick i dag!!
Du är väl ändå där för att i första hand se efter barnen och inte hunden?? Den kommer ju i andra hand menar jag. Så släpp det bara. Det är upp till familjen att fostra hunden, hur gammal är den förresten?
Se istället fram mot att få julpynta!! Tänk på tomtar!!
Vi har det kallt och folk fick skrapa sina bilar imorse från is! Så vi får nog snö snart och det gillar väl du! Hem till jul och vräka i dej kaffe i stora muggar!! Medge att du nu inte längre ens tänker på den där vovven och Lucia längre...
Jag har städat idag, måste ju damma bort det värsta innan jag fyller år snart... men fördelen med november är att det är ganska mörkt jämt så man ser inte dammet så hemskt mycket då..
Tack än en gång för kortet och ha det så bra som du bara kan, KRAMAR från mej!

Svar: Varsågoda!:)Ja absolut, jag brukar gå ut en stund med hunden på dagen när ingen annan är hemma och det tycker jag bara är kul. Men det var ett sånt drygt sätt hon visade mig det på. Men ja italienare är som de är haha!
Oj så pass, här är det lite morgondimma på bilrutan hehe. Ja julen är min årstid! Kaffekokaren kommer gå konstant när jag kommer hem;)
Haha det är sant, kan skicka ner Lucia (städerskan här) hon har ett jäkla tempo och städar i varje vrå! haha:)
KRAM
Sara Karlsson

Postat av: Anki

Publicerad 2012-10-29 16:29:42

O'hoj! Å vad gäller hunder säger jag bara o'boj....det kunde lika gärna ha hänt om husse och matte varit hemma så ta inte det på dina axlar...hushållerskan har säkert haft en jobbig helg med en hårig gubbe i nätundertröja som inte velat varken det ena eller det andra och så råkade du stå i skottgluggen för hennes frustration....släpp det och njut av tiden du har kvar!!
Kram från mammi & pappi

Svar: haha ja jag har släppt det nu, men det var så irriterande bara. Det ska jag göra! :))Kramis
Sara Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela