saraagnesterese

Gårdagen

Publicerad 2012-10-28 09:45:05 i

Igår var det en lång dag!
Efter lunchen fortsatte barnen leka med dockor och sedan såg vi lite tv.
De var bråkiga vid lunchen och pietro började gråta. Alltså i denna familj gråter barnen hela tiden. Om de inte orkar äta upp maten, de inte hittar sina saker, man säger till dem, alltså verkligen allt! Mamma grät jag också så lätt?
Sen gick vi ut med hunden och jag kom på den klockrena idén att plocka löv och sen lägger man papper över och ritar med färg. De hade aldrig gjort det och de tyckte det var jättekul:)
Sen lekte vi kurragömma och kollade mer på tv innan vi gjorde pizza! Supergott:)

Nu idag ska vi till kyrkan på mässa 10.30 sen får vi se vad vi hittar på. Idag ska jag försöka ge mig på chokladbollsbak!

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2012-10-28 10:03:04

Hej! Tur att du är så finurlig ock kan komma på bra saker att stimulera barnen med. Gråta? Både du o Anna var nästan alltid glada å inte alls i närheten av "dina" barn. Ha det bra..hoppas de har en fin kör i kyrkan...de bwhöver kanske nya medlemmar som kan spela flöjt som en gud??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela