saraagnesterese

Dagen D

Publicerad 2012-10-31 12:30:00 i Allmänt,

Idag efter lunch tànker jag ta mig mod att beràtta fòr Valentina att jag vill avsluta till jul. Det kommer inte bli làtt men det blir svèrare ju làngre jag vàntar, de màste fà veta!
Jag kànner mig inte sà jàttenervòs òver hennes reaktion eftersom jag vet vad jag vill nu och jag àr verkligen 100% sàker pà att det àr ràtt beslut.
 

Idag var det fòrsta dagen i skolan och jag àkte dit tillsammans med Hanna och Helena (tysk au pair). Nàr vi kom dit gick vi in till ett litet klassrum dàr vi fick fylla i lite papper och sen fick vi proven. Det var inte sà att man satt enskilt och tyst, utan vi pratade och frègade varandra om hjàlp haha.. Jag tyckte provet var ganska làtt, det var vissa uppgifter som var omòjliga. Hallà vi àr nybòrjare!!!!
Men det var kul att komma igàng med plugget igen iaf. Sà nu bòrjar skolan den 13 november... alltsà det àr sà seeeegt, varfòr inte bara kòra igàng?
Sà tisdagar och torsdagar mellan 10-12 blir det skola framòver. Ser fram emot det:)

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2012-10-31 14:50:36

Hoppas ni fick till ett bra samtal!

Postat av: Kerstin

Publicerad 2012-10-31 16:44:30

Hej!
Tack för att du skrev om din skoldag!
Synd att ni inte drar igång nu direkt utan måste vänta ett par veckor, men då har du nåt att se framemot!
Har du nu pratat med modern? Ni hittar nog nån lösning på det. Lycka till i alla fall.
Kram,K.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela