saraagnesterese

Fina församling

Publicerad 2012-11-30 12:37:26 i

För drygt en månad sedan skickade jag ett brev till Hemse missionskyrka för att säga hej och berätta att jag saknar dem! Kan sakna lördagkvällarna då man ses på bynight och träffar alla, dricker kaffe och sen andakt, åh!
Sen saknar jag söndagsgudstjänsterna då man kan hitta kim, Viktor G, Anton G och Andreas i bänkarna och höra dem sjunga falskt i psalmerna, haha.
Fick svar från Gunder och Inga-Maj häromdagen och det var fint skrivet. Jag blev så glad. Längtar att få åka hem och träffa dem igen:)

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2012-11-30 14:12:44

Barbro undrar om du vill vara med och spela flöjt antingen 25/12 eler 28/12 när kören ska sjunga.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-30 15:21:52

Herremingud vad du uppdaterar nu töisban! 3 inlägg på en dag - har du tråkigt eller? ;)

Svar: Ibland behöver man skriva av sig;)
Sara Karlsson

Postat av: Kerstin

Publicerad 2012-11-30 16:30:52

Sara!
Här kommer en snöig hälsning, för snöar det gör det nu!!!
Jag ska nu plocka fram vintermunderingen!
Ha det så bra nu, fortsätt o skriv!
Kramisar.

Svar: Åh vad mmysigt med snö! Hoppas att den stannar så jag får en vit jul, hihi:) Jag har införskaffat mig vantar och mössa så jag är också redo för vintern;) Tack, ha det bra själv och hälsa alla där hemma:) Kram
Sara Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela