saraagnesterese

SKRATTA OCH VA GLAD FÖR FAN, DET ÄR STUDENT TIDER!

Publicerad 2012-05-29 16:22:31 i Allmänt,

Den här dagen har varit super! Jag har skrattat i princip hela dagen så att tårarna runnit. Såg ett filmklipp som Mikaela spelat in från i fredags när vi skulle gå till hamnplan. Jag sjöng (skrek) väldigt fint tillsammans med några andra men jag hördes högst... haha åh önskar att alla ni som läser min värdelösa blogg kunde fått höra! Dör av skratt.
Sen träffar jag Anna, Madde och Frida och skrattar typ hela tiden. Ni är så roliiga:D
När jag loggade in på facebook så har Jocke och Jakob ändrat min profilbild till nåt skrattande cp. Dog av skratt!
Ni är små guldkorn och gör att jag lever lite längre. Skratt förlänger livet så SKRATTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela