saraagnesterese

15/5-2012

Publicerad 2012-05-15 23:51:58 i Allmänt,

Sitter som vanligt i sista minuten med en uppsats. Ska försöka göra klart den imorgon. Men nu ska jag nog sova så jag är pigg och glad till imorgon.

Idag träffte jag Madde en stund på stan:) Vi drack kaffe och åt glass, det är så skönt att ha någon att dela sin galna humor med och veta att hon fattar och skrattar lika mycket åt den som jag! Behövde det efter ett cp-stört klassråd. Fan vad alla börjar bli dryga och efterblivna. Plus att folk inte betalt in till klasskassan och så blir de sura om man påminner dem!?! Vad deras jävla problem är fattar jag inte.

Kommentarer

Postat av: Annici

Publicerad 2012-05-16 20:45:07

Känner igen det där!! Helt hopplöst!

Studenten är rolig, men att planera och fatta beslut innan är pest och pina!!

Saknar di! <3

Postat av: Annici

Publicerad 2012-05-16 20:46:20

Känner igen det där!! Det är hopplöst!

Studenten är rolig, men att planera och fatta beslut innan är pest och pina!!

Saknar di! <3

Postat av: S.K

Publicerad 2012-05-17 12:48:43

Ja besluten är verkligen jobbiga! Men jag är fruktansvärt taggad på studenten:) Du kommer väl dit?:D Jag saknar dig jätte jätte mycket<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela