saraagnesterese

oförglömlig resa

Publicerad 2012-03-14 16:38:31 i Allmänt,

Är nu hemma igen på ön efter en veckas studieresa i Rom. Har varit så himla kul och jag saknar att vakna upp och äta en halvdålig frukost, äta mackor från "mama Roma", kokostoppar på supermercado, solen och värmen. Ja typ allt! Har köpt en fin bok med bilder och där ska jag skriva ner resan innan jag glömmer allt;)
Idag tog mamma och pappa bort vår katt, känns jävligt surt att inte ha sett han på en vecka och inte få klppa han och pussa på han som jag alltid gör. Borra ner ansiktet i hans (han kanske hatar det haha) Men jag ska ner till hans "grav" och lägga dit en fin bild tror jag.
Ikväll är det infomöte om Frankrikeresan som är på fredag nästa vecka. PALLAR inte haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela