saraagnesterese

Tjohej

Publicerad 2012-12-31 12:28:54 i Allmänt,

Idag är det nyårsafton och det ska vi fira med alkohol! haha nej bara lite...
Nej såhär ser min kväll ut:
Gäster: Frida, Jakob, Elin och Lovisa
Vart: Jakobs superfina lägenhet
Meny: Champinjonsoppa - Kött, palsternackspuré, rödvinssky och rostade grönsaker - Gino
 
Jag tror det kommer bli riktigt bra, (förutom att jag inte får fira in det nya året med Madde, är fortfarande lite avundsjuk för att ni är där uppe och firar tsm) hihi.  sen avslutar vi på hamnplan och dansar tills jag får så ont i fötterna att jag går hem. Ikväll blir det KILLER HEELS woopwoop.
 
GOTT NYTT ÅR!
 

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2013-01-01 21:10:31

Du och jag är kaos att ha med på nyår! Puss

Svar: haha Verkligen;) Vi är Kaos... :D
Sara Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela