saraagnesterese

Krångel

Publicerad 2012-12-18 21:25:14 i

Den där jävla bilen krånglar hela tiden!! Imorse gick den inte att starta så jag kunde inte köra Giulia till skolan och ingen annan var hemma. Så jag ringde Valentina som var på jobbet och hon fixade så vi kunde åka med en granne. Men pappan kom hem när vi gick ut så då skjutsade han Giulia till skolan och jag fick springa in till grannen och säga att det ordnat sig. Men då var nästa problem: jag behövde ta mig till Arese för att åka till min skola.
Tur att jag har Hanna som kom och hämtade mig så vi kunde åka till vår skola tillsammans. När vi kommer dit lite sena är dörren låst och vi får reda på att vår lärare är sjuk! Så all stress i onödan men sånt får man räkna med här;)
Men imorgon ska det komma en erfaren mekaniker som ska kolla på bilen, ska bli skönt för irritationen när bilen inte startar på morgonen, ja ni kan ju tänka er!
Nu ska jag sova, är jätte jätte trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela