saraagnesterese

lycka

Publicerad 2012-04-16 22:30:23 i Allmänt,

Min dag har vait lite kaos. Började med att jag skulle planera och skriva ut recept till det praktiska provet i kallkök, sen när jag kom dit och skulle göra chokladmousse råkade jag bränna ägg och sockerblandningen 3 gånger!!! Men lyckades tillslut.
Sen åkte jag på scout i Garda, våra fina scouter tyckte det var super kul, likaså tyckte jag:) Man får verkligen energi av att vara med dem! Så vi lekte lekar och gjorde fruktsallad.
Sen fick jag träffa Madde!!! iiii superkul<3 men vi har ännu mycket att prata om:)
Sen åkte jag Madde och Kim till Orvar och fikade och pratade där. Ibland är livet mysigt, ikväll var det en sån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela